hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم | تولیدات شرکت صفاپلیمر منطبق با استاندارد است

قم | تولیدات شرکت صفاپلیمر منطبق با استاندارد است

رئیس گروه تخصصی برق نظام مهندسی استان قم گفت: لوله برق در صنعت ساختمان بسیار دارای اهمیت است و براساس بازدیدی که صورت گرفت تولیدات شرکت صفا پلیمر از استانداردهای لازم در تولیدات برخوردار است.
سیدمحمدشریعتمدار رئیس گروه تخصصی برق نظام مهندسی استان قم  با قدردانی از مدیر عامل شرکت صفاپلیمر گفت: در بازدیدی که از خط تولید لوله پلیمر این کارخانه داشتیم مشاهده شد به علت استفاده از مواد استاندارد با کیفیت مرغوب، روند تولید عاری از هرگونه آلودگی و ناخالصی است.  
 
وی بیان کرد: با توجه به مشاهدات گروه تخصصی برق نظام مهندسی قم  از روند تست ضربه، آتش سوزی ، استحکام و تست له شدگی توسط لیفتراک، کیفیت تجهیزات مطابق استاندارد تشخیص داده شده و دارای استحکام و انعطاف مناسب برای استفاده در مجاری ساختمان هستند.

دکتر شریعتمدار با اشاره به نقش و اهمیت ابزاری مانند لوله در برق کشی ساختمان گفت: به همان اندازه که شریان خون  در بدن ما اهمیت دارند در برق کشی ساختمان نیز استفاده از لوله ای که منطبق با استاندارد ساخته شده باشد از اهمیت بالایی برخوداراست چرا که ضریب امنیت ساختمان را افزایش می دهد.
رئیس گروه تخصصی برق نظام مهندسی قم  مقاومت در برابر آتش، شکنندگی و پوسیدگی را از ویژگی های یک لوله سیم کشی مناسب دانست و افزود: از دید ما مهندسان برق،  در برق کشی از لوله ای باید استفاده شود  که در طول عمر ساختمان که در کشور ما 35 سال و در نرم جهانی 120 سال است دارای انعطاف باشد و در حریق و دیگر حوادث دوام بیاورد و دچار پوسیدگی و شکنندگی نشود
 وی افزود: با توجه به اعتقاد مدیر کارخانه برای استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و انجام تست های آزمایشگاهی به زودی شاهد موفقیت این شرکت تولیدی خواهیم بود.
شرکت صفا پلیمر در سال جهش  تولید با هدف اشتغال زایی و با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی  و نیروهای متخصص و مستعد و با بکارگیری از دانش روز دنیا از مردادماه سال ۹۹ مبادرت به تولید لوله پلیکای نسوز (خم سرد) در استان قم نموده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد